خدمات شبکه

خدمات اکتیو شبکه

خدمات اکتیو یا فعال شبکه شامل تنظیمات و پیکربندی دستگاه‌های ارتباطی و مدیریت شبکه در یک سازمان است. این خدمات باعث میشود که یک شبکه در حال اجرا و عملکرد مناسب باشد. هر شبکه بر اساس کاربردها و نوع عملکرد خود نیازمند تجهیزات و تنظیمات فردی خود است تا بهترین کارایی را با توجه به مسائل اقتصادی به دست آورد.

خدمات پسیو شبکه

منظور از خدمات پسیو یا غیرفعال شبکه همان کابل کشی شبکه است. خدمات پسیو به عنوان ستون فقرات یک شبکه مورد استفاده قرار میگیرد؛ لذا بدون وجود این خدمات امکان راه اندازی شبکه وجود نخواهد داشت.

خدمات امنیت شبکه

امنیت شبکه مجموعه کارهایی ست که در جهت جلوگیری از حملات داخلی و خارجی و تامین امنیت شبکه هم به صورت نرم افزاری و هم به صورت سخت افزاری در شبکه صورت می‌گیرد تا راه نفوذ سارقان و خرابکاران اینترنتی به شبکه بسته شود.

پیکربندی و پیاده سازی شبکه

پیاده سازی شبکه را میتوان باتوجه به نیاز سازمان به دو صورت کابلی و وایرلس انجام داد. شبکه‌های کابلی از کابل‌های صوت و داده به منظور اتصال فیزیکی کامپیوترها و سرورها استفاده می‌کنند.

خدمات مجازی سازی شبکه و سرور

مجازی سازی شبکه روشی است برای ترکیب منابع موجود در یک شبکه با هدف تلفیق چندین شبکه فیزیکی، تقسیم شبکه به چند بخش یا ایجاد شبکهه ای نرم افزاری بین ماشین های مجازی.

پشتیبانی فنی شبکه

پشتیبانی فنی موقعیتی است که توسط یک شرکت برای نظارت و نگهداری سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری رایانه های موجود بکار گرفته میشود.

  اکتیو شبکه:

  1. راه اندازی و پشتیبانی سرورهای مبتنی بر ویندوز و لینوکس
  2. راه اندازی سرور و دامین ، فایل سرور، سرور پشتیبان، ایمیل داخلی
  3. مجازی سازی و نرم افزار های كنترل پهنای باند اینترنت و شبكه
  4. طراحی و پیاده سازی بانكهای اطلاعاتی تحت شبكه (NAS-SAN)
  5. پیاده سازی پست الکترونیک سازمانی (Email)
  6. پیاده سازی Virtualization جهت استفاده از منابع سخت افزار
  7. ارائه راهکار های مجازی سازی VMware , Citrix
  8. راه اندازی سیستم مانیتورینگ و ترافیک شبکه

پسیو شبکه:

  1. طراحی کامل پروژه شامل نقشه ترانک و کابل کشی، موقعیت گره‌ها و غیره می‌باشد
  2. نقشه کشی پلان و مستند سازی کلیه کارهای انجام شده
  3. ترانکینگ و داکتینگ نصب کانال با دقت و استانداردهای لازم
  4. کابل کشی داده UTP، FTP، STP، SFTP، فیبر نوری، تلفن، برق و UPS
  5. اجرای اتاق سرور و مرکز داده شامل طبقات مرتفع، سقف افتاده، سیستم تهویه مطبوع
  6. راه اندازی تلفن سانترال و خطوط فیبر نوری
  7. نصب و آرایش انواع رک های دیواری و ایستاده

 امنیت شبکه:

  1. ارائه خدمات مشاوره امنیت اطلاعات و کنترل دسترسی ها
  2. بررسی امنیت اطلاعات جهت شرکت های و کنترل دسرسی به اطلاعات
  3. راه اندازی مدیریت کنترل پهنای باند اینترنت
  4. نصب و و راه اندازی فایروال جهت امنیت ارتباطات
  5. پشتیبان گیری دوره ای از اطلاعات شبکه و سرور های شما (Backup)
  6. ویروس یابی و نصب آنتی ویروس متمرکز همراه با گزارشات مدیریتی
  7. ارائه بهترین راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری امنیت شبکه
  8.  

خدمات فنی

2104.i504.013
خدمات مجازی سازی شبکه و سرور

مجازی سازی شبکه روشی است برای ترکیب منابع موجود در یک شبکه با هدف تلفیق چندین شبکه فیزیکی، تقسیم شبکه به چند بخش یا ایجاد شبکهه ای نرم افزاری بین ماشین های مجازی.

با استفاده از خدمات مجازی سازی شبکه میتوان فایل ها، تصاویر، برنامه ها و پوشه ها را به صورت متمرکز از یک سایت فیزیکی مدیریت کرد.

رسانه های ذخیره سازی را میتوان به راحتی اضافه کرد یا مجدداً آنها را واگذار کرد. فضای ذخیره سازی را می توان بین سرورها به اشتراک گذاشت و یا آنها را دوباره تخصیص داد.

18383-[Converted]

پیکربندی و پیاده سازی شبکه

پیاده سازی شبکه را میتوان باتوجه به نیاز سازمان به دو صورت کابلی و وایرلس انجام داد. شبکه‌های کابلی از کابل‌های صوت و داده به منظور اتصال فیزیکی کامپیوترها و سرورها استفاده می‌کنند.

نصب و راه اندازی صحیح آنها بسیار حائز اهمیت است، در غیر اینصورت شبکه کارآیی لازم را نخواهد داشت.
نصب شبکه‌های بی سیم یا وایرلس میتواند راحت‌تر و ارزان‌تر تمام شود.

این نوع شبکه بندی بیشتر برای شبکه‌های محلی LAN و شبکه‌های گسترده WAN قابل استفاده است. شبکه وایرلس در حالتی که سیستم‌های شبکه در فواصل دوری از هم قرار دارند گزینه بهتر و مقرون به صرفه‌تری است.

سیگنال‌های شبکه بی‌سیم قوی و قابل اطمینان هستند و شما با خیال راحت‌تری می‌توانید مطمئن شوید که شبکه شما بدون نقص کار می‌کند.

1055-[Converted]
پشتیبانی فنی شبکه

پشتیبانی فنی موقعیتی است که توسط یک شرکت برای نظارت و نگهداری سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری رایانه های موجود بکار گرفته میشود.

مهارت های افرادی که پشتیبانی فنی یک شرکت را انجام می دهند برای شرکت یک دارایی محسوب میشود، زیرا در حل مسائل فنی مربوط به حساب های مشتری یا زیرساخت نرم افزاری شرکت کمک می کند.

بخش های دیگر سایت