و فیلمبرداری و تدوین تیزر کلیپ تبلیغات ساخت

چرا کار با ما

مهارت ویرایش ویدیو
مشاوره حرفه ای

در شرکت ای فلکس، هر پروژه پتانسیل تبدیل شدن به یک اثر عالی را دارد. اشتیاق ما این است که به مشتریان خود کمک کنیم تا مفاهیم خود را از طریق سازماندهی و چیدمان محتوای از قبل موجود یا تولید محتوای تازه زنده کنند.

ما به دقت و ظرفیت خود برای ارائه نتایجی که به دلیل سالها تجربه در این زمینه بی بدیل است، افتخار می کنیم. برای درک کامل اهداف مشتریان و انجام هر پروژه، تیم تدوینگر و فیلمبردار ما با آنها همکاری نزدیکی دارد.

هر مشتری نیازهای خاصی دارد و ما خدمات خود را متناسب با این نیازها تنظیم می کنیم. ما با شما به‌عنوان پیمانکار به‌طور کامل و شخصی‌شده رفتار می‌کنیم و همه چیز را از برنامه‌ریزی پیش‌تولید تا ویرایش پس از تولید انجام می‌دهیم.

به طور خلاصه، ما متعهد به فراتر رفتن از انتظارات در خدمات مشتری و ایجاد ارتباطات طولانی مدت با آنها هستیم. ما مشتاق کاری هستیم که انجام می دهیم و مشتاقانه منتظر همکاری با شما برای تحقق ایده های شما هستیم.

از هوش مصنوعی
برای ایجاد، تقویت و تأثیرگذاری بر کلیپ های خود استفاده کنید!

بروزترین تجهیزات

ابزار ساخت و تدوین

Adobe Premiere Pro

ادوبی پریمیر پرو یک نرم افزار کاربر پسند است که به شما امکان ویرایش ویدیوهای حرفه ای را به صورت سریع و کارآمد ارائه می دهد. با رابط کاربری شفاف، شما می توانید به مدیریت پروژه ها و همکاری با اعضای تیم خود بپردازید. نرم افزار پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل، زبان ها و انواع دوربین ها را دارد. پریمیر پرو ابزارها و افکت های پیشرفته ای را ارائه می دهد که شامل اصلاح رنگ، میکسینگ صدا، گرافیک حرکتی و پیش فرض های قابل تنظیم برای تصاویر فوق العاده است. با استفاده از این نرم افزار، علاوه بر ساخت محتوای ویدیویی، می توانید ویدیوهای کوتاه و یا مستندات طولانی را ویرایش کنید. بنابراین ادوبی پریمیر پرو گزینه‌ی مناسبی برای این منظور است.

Adobe After Effects

نرم افزار Adobe After Effects یک ابزار ساده و کاربردی برای افزودن تصاویر و گرافیک های حرکتی به هر پروژه‌ای است. این نرم افزار ابزارها و ویژگی‌های استاندارد صنعتی، از جمله افکت‌های بصری، کامپوزیتینگ، پیگیری و انیمیشن را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند انواع رسانه‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و آن را به صورت بی درز با برنامه‌های Adobe Creative Cloud مانند Premiere Pro، Photoshop، و Illustrator یکپارچه کنند. After Effects برای ویرایشگران ویدئویی، انیماتورها و بازاریابان دیجیتالی که می‌خواهند محتوای بصری شگفت‌انگیزی را برای تلویزیون، فیلم، رسانه‌های اجتماعی و یا هر مدیومی دیگر ایجاد کنند، ضروری است. این انتخابی ایده‌آل برای بهبود پروژه‌های بصری شماست.

AI Tools

ساخت کلیپ با هوش مصنوعی، ابزار ویرایش ویدئویی انقلابی است که فرآیند ساده سازی می کند و با استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی، ویدئو های شگفت انگیزی را با چند کلیک ایجاد می کند. با قالب های کاربرپسند و ویژگی هایی مانند تبدیل متن به گفتار، تشخیص تصویر و تشخیص صدا، هر کسی بدون تجربه یا مهارت قبلی، می تواند ویدئوی حرفه ای بسازد. ساخت کلیپ با هوش مصنوعی برای خالقان محتوا، بازاریابان دیجیتال و یا هر کسی که به دنبال بهبود مهارت های ویرایش ویدئویی خود است، ایده آل است. امروز شروع به ساخت کلیپ های جذاب کنید و ارائه خود را به سطح بعدی برسانید.

QUALITY

تجربه بصری شما را با محصول ویدئویی با کیفیت بالا بهبود بخشید. با وضوح بینظیر و رنگ‌های شاد، ویدئوهای شما خیره کننده خواهد بود. فناوری پیشرفته ما به جزئیات و عمق بی نظیری دست پیدا می‌کند و هر لحظه را برجسته می‌سازد. محصول ما از عملکرد بی‌تعارفی در فیلم‌های با سرعت بالا یا صحنه‌های کند استفاده می‌کند. ابزارهای دوست‌داشتنی و ساده مانند کنترل فوکوس و زوم، عرضه ویرایش و تولید ویدئو را بسیار آسان می‌سازند. محصول باکیفیت ویدئویی ما، برای همه مخاطبان ایده‌آل است؛ از افراد حرفه‌ای تا کسانی که فقط داشتن فیلم‌های زندگیشان را ثبت می‌کنند. همین امروز با سرمایه‌گذاری در بهترین محصولات داخل بازار، تجربه بصری خود را به سطوح بالاتری برسانید!

تعرفه قیمت و هزینه تدوین فیلم و کلیپ

تعرفه 1403

هزینه تدوین ویدئوهای کوتاه

ویدئو های 3 تا 5 دقیقه ایی

2 میلیون تومان
  •  

ویدئو های 1 تا 2 دقیقه ایی

۵۰۰ هزار تومان
  •  

ویدئو های 6 تا 10 دقیقه ایی

4,500 هزار تومان
  •  

هزینه تدوین ویدئوهای بلند

ویدوی 3 تا 5 ساعته

هزینه هر ساعت تدوین ویدئو
۱۵ میلیون تومان
  •  

ویدئوی 1 تا 2 ساعته

هزینه هر ساعت تدوین ویدئو
۱۰ میلیون تومان
  •  

ویدئو های 6 تا 10 ساعته

هزینه هر ساعت تدوین ویدئو
20 میلیون تومان
  •  

هزینه تولید ویدئو کلیپ یا فتوکلیپ

  • سرچ عکس و یا ویدئوی مرتبط در این هزینه ها محاسبه شده است. البته شما میتوانید عکس یا ویدئوی خود را نیز در سفارش ارسال نمایید.
  • مبنای محاسبه بر اساس دقیقه می باشد و ثانیه ها به سمت بالا رند می شوند.
  • حداقل سفارش یک دقیقه می باشد.

We'd Love To Hear From You

contact us

ما را دنبال کنید

راه های ارتباطی

021-88834565
+98-9202681004
info@eflex.ir

ساعات کاری

Sat- Wen: 10am- 18pm
Thu: 10am-14pm